Slavný Tony Hawk se rozhodl pro kuriózní formu spolupráce. Nechal si vzít krev, která byla použita při výrobě skateboardů.
Každý, kdo někdy stál na skateboardu, asi slyšel o legendě skateboardingu Tonym Hawkovi. Do širokého povědomí se dostal třeba i díky tomu, že po něm byla pojmenována řada počítačových her, účinkoval ale i ve filmu a různých show.
Jméno legendárního Američana nesou stovky a tisíce sportovního vybavení včetně skateboardů. Firma Liquid Death, se kterou se Hawk teď rozhodl spolupracovat, ale chtěla něco víc než jen Hawkovo jméno na svých skateboardech. Přišla za ním s odvážným návrhem a nic smělejšího asi Hawk v životě neslyšel.
Po Hawkovi chtěli, aby jim dal svoji krev s tím, že ji přimíchají do barvy, kterou se skateboardy budou natírat. A Hawk na nabídku kývnul.
Žádný výmysl. Legendě opravdu napíchnuli žílu
A že jde o realitu zachycuje i video, které najdete na stránkách firmy. Je tam všechno. Od chvíle, kdy Hawk sedí na židli a nechává si brát krev až do momentu, kdy drahocennou tekutinu míchají s barvou.
„Líbí se mi, jak oslovují své fanoušky, a i proto jsem se s nimi rozhodl spolupracovat. Dal jsem jim tak svoji krev, aby se stala součástí jejich skateboardů. V tuto chvíli tak vlastní moji krev i duši,“ přiznal Hawk, který podle svých slov vložil do „prkýnek“ svou DNA.
„Na skateboardu přišel Tony o spoustu krve, ta trocha navíc mu určitě neublíží,“ dodal mluvčí značky, která si Hawka získala ještě jednou věcí.
Část ze zisku půjde na ekologii, ale i na výstavbu skateparků v komunitách se sociálně slabými rodinami.
O skateboardy byl obrovský zájem
V limitované edici se nakonec vyrobilo pouze 100 skateboardů, po kterých se jen zaprášilo, ale kdo ví, třeba se pod pultem ještě něco najde. A to se firma Liquid Death pohybuje v úplně jiné branži, než jsou skateboardy.
Jde o společnost z Rakouska, která se zabývá prodejem balené vody. Snaží se to ale dělat originálně. Zaujme už název „Tekutá smrt“ a v plechovkách s punkovým designem byste hledali všechno možné jen ne vodu.
Ve snaze oslovit své zákazníky šli Rakušané ale ještě dál a oslovili Hawka. Slogan, který odkazuje na konzumaci vody, firma propašovala i na skateboardy, které zdobí nápis „Murder your thirst“, tedy „Zabij svoji žízeň.“